رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: جامعه دانشگاهی با ایجاد این دانشکده حکمرانی امیدوار است که از بنیان علمی دانشگاه در عرصه حکمرانی بیش از پیش استفاده شود.

 قاسم زاده رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استان قزوین افزود: اهتمام مرکز پژوهش‌های مجلس برای بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌های نسل چهارم نویدبخش یک بازخوانی و آسیب‌شناسی جدی است. دانشگاه‌های استان قزوین این ظرفیت را دارند که در نظام حکمرانی و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.
 
فرهادی معاون اجرایی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی هم افزود: ایجاد این اندیشکده‌های حکمرانی اسلامی اگرچه دیر اتفاق افتاد، اما بنا به تایید مدیران ارشد استان‌ها اقدام قابل توجهی است که منجر به حکمرانی مردم می‌شود.
 
وی تاکید کرد: جامعه‌ای که از نظرات نخبگان غافل شود، متضرر خواهد شد.
 
معاون اجرایی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: این اندیشکده به نام حکمرانی و قانونگذاری است، اما در حقیقت دفتر استانی مرکز پژوهش‌های مجلس قلمداد می‌شود.
 
زینالی رییس دانشگاه آزاد اسلامی هم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با سه واحد و ۱۷هزار دانشجو زیر نظر ۴۲۰ هیات علمی به تحصیل علم در بیشتر رشته‌های غیرپزشکی می‌پردازند. از لحاظ نسبت دانشجو طبق ضریب آمایش ۱/۷ است که نشان‌دهنده ظرفیت علمی این استان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.